Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr 164357 na stanowisko Specjalista do spraw Informatyki i Łączności

Data publikacji 07.11.2014

bip_logoOgłoszenie nr 164357  - Nabór na stanowisko Specjalista do spraw Informatyki i Łączności

 

 

  • Ogłoszenie nr: 164357
  • Data ukazania się ogłoszenia: 07 listopada 2014 r.

Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wielkopolskim

Komendant Powiatowy Policji w Grodzisku Wielkopolskim
poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalista
do spraw Informatyki i Łączności
w Zespole Finansów, Zaopatrzenia, Łączności i Informatyki


  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wlkp. ul. 27 stycznia 16, 62-065 Grodzisk Wlkp.

Miejsce wykonywania pracy:

  • Grodzisk Wielkopolski

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych i zarządzanie sprzętem komputerowym,
  • Wykonywanie czynności programistycznych, aktualizowanie i administrowanie witrynami internetowymi Komendy,
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników systemów informatycznych Policji i usuwanie bieżących awarii sprzętu technicznego będącego na stanie jednostki,
  • Pełnienie obowiązków administratora lokalnego systemów informatycznych i wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
  • Wprowadzanie i przetwarzanie danych z dokumentów rejestrujących do policyjnych baz danych,
  • Przeprowadzanie szkolenia użytkowników systemów informatycznych,
  • Instalowanie sprzętu informatycznego i oprogramowania w celu zapewnienia realizacji zadań zadań przez użytkowników tych systemów. Zgłaszanie zapotrzebowania na sprzęt informatyczny oraz materiały eksploatacyjne,
  • Prowadzanie dokumentacji organizacyjnej i technicznej oraz ewidencji sprzętu technicznego będącego na stanie jednostki.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
    Praca o charakterze administracyjno - biurowym w siedzibie urzędu, przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie), przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie informatyczne
doświadczenie: w zakresie obsługi informatycznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • znajomość programów komputerowych typu Office,
  • umiejętność szybkiego działania i organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność,
  • samodzielność,
  • własna inicjatywa.
wymagania dodatkowe
  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • przeszkolenie z zakresu OIN,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważnieające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice państwową, oznaczonych klauzulą ściśle tajne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • życiorys i list motywacyjny z powołaniem się na numer ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych,
  • oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

    21-11-2014

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    ul. 27 Stycznia 16
    62-065 GRODZISK WIELKOPOLSKI


Inne informacje:

  • Dokumenty można składać osobiście w siedzibie KPP w Grodzisku Wlkp. lub przesyłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego). Oferty złożone po terminie lub niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.
  • Dokumenty należy składać w terminie 14 dni od daty opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Służby Cywilnej (www.usc.gov.pl)
  • Wysokość mnożnika 1,100 kwoty bazowej tj. 2.061,22 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat,
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.:61 44-44-325,
  • Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.
Powrót na górę strony